nedeľa 23. júna 2013

RECENZIA: Alexandra Adornetto - Zore

Autor: Alexandra Adornetto
Originálny názov: Heaven
Vydavateľstvo: Ikar
Počet strán: 296
Rok vydania: 2013
Séria: Záblesk
Hodnotenie na Goodreads: 3.93
Hodnotenie: 5/5

Anotácia: Bethany, anjel zoslaný na zem, a jej priateľ, smrteľník Xavier, bojovali za svoju lásku v samom pekle. Najväčšia skúška ich však ešte len čaká, pretože chcú porušiť zákony neba a chcú sa zosobášiť. O svojom úmysle nepovedia ani Gabrielovi a Ivy, no anjelskí súrodenci čoskoro odhalia pravdu. Trest na seba nedá dlho čakať a príde v hrozivej podobe. Prípad neposlušného anjela prevezme Sedmička, anjelský rád dozerajúci na poriadok, a jeho príslušníci sa neštítia násilia. Ich úloha je jasná: Za každú cenu musia rozdeliť mladý pár, a ak si to situácia bude vyžadovať, zničiť aj ich spojencov...

Bethany nastúpi na vysokú školu a vystupuje ako Xavierova sestra. Lenže ani v dave sa nemôžu skrývať večne. Bude nakoniec Bethany povolaná späť do neba a opustí navždy svoju lásku? Bethany a Xavier už raz obstáli pred pekelnou skúškou, no zvládnu aj nástrahy neba? Rozhodujúci súboj o šťastie sa práve začína a ani tentoraz sa nezaobíde bez obetí.

Láska Bethany a Xaviera len kvitne a preto sa napriek všetkým nástrahám rozhodnú zobrať čo aj urobia, no narobia si tým kopu nepriateľov, lebo porušia zákony. Gabriel s Ivy im pomáhajú a odvedú ich do vzdialenej chaty. No aj tam ich nájde Sedmička, anjeli, ktorí nesúhlasia s ich vzťahom a chcú ho prekaziť. A preto sa rozhodnú schovať medzi ľuďmi a tak nastúpia na univerzitu ako súrodenci. Sprvoti sa im darí skrývať ale neskôr ich predsa nájdu a takmer zabijú Xaviera no Ivy ho zachráni. Xaviera však posadne Lucifer a jedinou možnosťou je vyvolať ducha Jaka a splniť mu prianie. Jake chce Gabrielove krídla a ten sa kvôli svojej sestre obetuje a zoslabne. Beth a Xavier však nemajú vyhraté, podarí sa im zachrániť svoju lásku a manželstvo?

Krásne! Túto sériu mám naozaj rada aj keď si skoro nepamätám, čo bolo v jednotke. Ale ja si ju prečítam ešte raz :-). Niekde som čakala trošku viac ale aj tak sa mi to páčilo. Páči sa mi tá romantika, lebo Xavier a Bethany to je jednoducho rozprávkový pár. Neskutočne mi bolo ľúto Gabriela, chudáčik ale aj tak je super. Ďalej Molly, proste sa namotala ale správni ľudia existujú a pomôžu jej. Príbeh je veľmi jednoduchý a najprv som nevedela čo mám očakávať ale nakoniec to bolo super. Názov ma trošku štve, predsa len Heaven určite neznamená Zore. Táto séria je jedna z najlepších anjelských aké som kedy čítala. A čítala som ich málo... Iba Nadpozemskú, Hush Hush, Pád a toto. Ale bol to príjemný záver série a Beth sa úžasne zachvalo, jednoducho sa obetovala pre lásku. 

Celú túto sériu vám vrelo odporúčam, je perfektná a pohltí vás!

1 komentár:

  1. Ja som čítala zatiaľ len 1. diel, ale napriek jeho sladkosti sa mi veľmi páčil. Už sa chystám aj na 2ku dakedy 8)

    OdpovedaťOdstrániť