sobota, 29. júna 2013

On My Wishlist #7



Meme z dielne blogu Book Chick City, ktorého cieľom je ukázať knihy, ktoré by sme si chceli kúpiť alebo prečítať. Možu to byť aj staršie knihy, novinky ale aj knihy, ktoré iba vyjdú.


                     
Ohnivá od Kristin Cashore
GOODREADS | MARTINUS

Iskrivá - Kristin Cashore
GOODREADS MARTINUS


Pre tento týždeň som si vybrala knihy Ohnivá a Iskrivá od Kristina Cashore. Čítala som Výnimočná a tá bola  úžasná a tak sa neviem dočkať pokračovania! :-)

4 komentáre:

  1. Táto séria je skvelá, doma ma čaká ešte Iskrivá, na ktorú som ešte nemala čas, ale chystám sa napraviť 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jedna z mojich najobľúbenejších sérií =) Ohnivú a Iskrivú si musíš prečítať!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc bych si chtěla přečíst první díl této série :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Řekni mi jedno, proč ty knížky nemůžou vydat i u nás!? Vypadá to, že budu procvičovat svoji slovenštinu :D

    OdpovedaťOdstrániť