piatok, 31. mája 2013

Mesačná chvastačka - Máj 2013



Toto meme usporiada Judit.

Opäť ubehol ďalší mesiac a ja som tu zas s Mesačnou chvastačkou za mesiac máj. 
Za tento mesiac mi pribudlo päť kníh, ktorú sú super :-).



1. Knihy, ktoré som si kúpila
 Tento mesiac som si kúpila knihu Pod vražednou oblohou a Pýchu a predsukdok a zombieov. Boli v akcii a dokopy ma stále 4 € :-). Jednoducho som neodolala.

2. Knihy, ktoré som vyhrala
---
Strašne vtipné :-) Ale nie :-)

3. Knihy, ktoré som dostala
---
Tento mesiac nič ale budúci by to malo byť inak.

4. Knihy, ktoré som dostala na zrecenzovanie

Dostala som tri knihy od vydavateľstva Fragment. Už som prečítala všetky a boli super :-). A touto cestou za knihy ďakujem.

To je za tento mesiac všetko, napíšte mi čo ste si zaobstarali vy a dajte mi vedieť.
Vidíme sa zase o mesiac :-). Páá


3 komentáre: