pondelok, 20. mája 2013

FILM: Chasing Liberty

Režisér: Andy Cadiff
Scenár: Derek Guiley, David Schneiderman
Rok: 2004
Hodnotenie na IMDB: 5.9
Hrajú: Mandy Moore, Mark Harmon, Matthew Goode, Jeremy Piven, Annabella Sciora

Dcera amerického prezidenta se o prázdninach rozhodne utéct ochrance. Na její cestě několika evropskými státy ji doprovází mladý muž, jehož pravá totožnost jí zůstává dlouho zatajena. Romantická komedie, která se odehrává z části i v Praze.

Anna Fosterová je dcérou amerického prezidenta, ktorú všade strážia tajný agenti. V Prahe svojim ochrancom ujde a narazí na cudzinca Bena Caldera, ktorý je tiež tajný agent ale ona o tom netuší. Spoločne cestujú z Prahy do Benátok, do Rakúska, do Berlína, kde sa Anna dozvie, že jej láska Ben je tajný agent, a celý čas ju klame. Vravia sa do USA a nastupuje na Harvard, no nedokáže na Bena zabudnúť. A preto ho vyhľadá v Londýne a...

Krásny, krásny, krásny film! Strašne romantický! Veľmi sa mi páčil! Pozerala som to v telke a som rada, že ma tie reklamy neodradili :-). Páčilo sa mi obsadenie, Mandy Moore je skvelý, Matthew Goode je sexy a Mark Harmon je klasik. Mám strašne romantickú náladu a tak som sa nemohla dočkať kedy budú spolu. Určite si tento film,je to taká cukríkovina, sladučké a peknučké, zaľúbené a romantické, a samozrejme vtipné!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára