štvrtok, 16. mája 2013

FILM: Blue like jazz

Réžia: Steve Taylor
Scenár: Steve Taylor, Donald Miller, Ben Pearson
Rok: 2012
Na námet knihy: Blue like Jazz by Donald Miller
Hodnotenie na IMDB: 5.6
Hrajú: Marshall Allman, Claire Holt, Tania Rainmonde, Justin Welborn

Don je 19-ročný Texasan, ktorý sa pripravuje na štúdium teológie. Jedného dňa sa rozhodne opustiť všetko, čo poznal, a odchádza na severozápad USA do mesta Portland. Prichádza sem študovať na univerzitu, ktorá je tým najmenej zbožným miestom v Amerike. 
Blue Like Jazz je príbeh duchovnej cesty mladého muža, ktorý sa rozhodne hľadať vieru na tom najnepravdepodobnejšom mieste. Rozpráva o úteku od nemysliteľného fundamentalizmu k lepšiemu spoznaniu seba samého.

Tento film sa mi páčil. Bol svojský ale dlho som sa naň tešila, lebo mám doma knihu, ktorú som síce ešte nečítala ale chystám sa a taktiež, lebo som chcela vidieť, ako Claire Holt, zahrá postavu Penny.  Bol to taký zvláštny film, ale mne sa páčil. Zaoberá sa príbehom mladého kresťana, ktorý svoju vieru skrýva a hanbí sa za ňu. Je to skvelá myšlienka, lebo v súčasnosti to veľmi platí a ľudia sa hanbia za to že veria a skrývajú to. Určite si musím prečítať knihu, lebo že vraj je naozaj dobrá. Strašne sa mi páčili postavy, Penny, Don a samozrejme Welbornov "Pope" (pápež), čo bola skvelá postava, ktorá na konci prezradila, prečo neznáša kresťanstvo. 
Obsadenie bolo skvelá, režisér lepšie vybrať nemohol - meňavec z Pravej krvi a pôvodná upírka z The Vampire Diaries. :-) Som zvedavá na vaše názory, tak mi dajte vedieť, lebo mne sa tento film veľmi páčil a možno sa bude páčiť aj vám. 


LINK NA STIAHNUTIE: http://uloz.to/xY6KKo8/blue-like-jazz-zip (sú tam aj titulky)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára