utorok, 2. apríla 2013

Mesačná chvastačka - Marec 2013


Toto meme usporiada Judit.

Ďalší mesiac ubehol je čas na mesačnú chvastačku. Zase som nadobudla celkom veľké množstvo kníh a tu sú :-): 



1. Knihy, ktoré som si kúpila


Za marec som si kúpila iba jednu knižku a to Mesto popola. Túto knihu strašne milujem, rovnako ako celý svet Tieňolovcov. Jedine čo ma štve, že som si na nej nejakým spôsobom pokazila obal (tam na spodku) a tá fólia akoby sa odliepala.

2. Knihy, ktoré som vyhrala


V poslednej chvastačka som písala, že do tejto časti určite nič nepribudne a pribudlo. V súťaži u Luce som vyhrala dve knižky. Na Čierny sneh recenziu nájdete na blogu a na Ukradnuté sny v najbližšej dobe.

3. Knihy, ktoré som dostala

----
Tak tu v najbližšej dobe nič nepribudne lebo nemám od koho dostať knihu.

4. Knihy, ktoré som dostala na zrecenzovanie


Tento mesiac som dostala na zrecenzovanie tri knižky. Mal prísť aj druhý diel Kroniky Cartera Kana ale neprišiel ale má prísť a tak bude zaradený v ďalšej chvastačke. Za knižky ďakujem vydavateľstvu Fragment.


2 komentáre: