utorok, 2. apríla 2013

FILM: Spring Breakers

Réžia: Harmony Korine
Scenár: Harmony Korine
Rok: 2013
Hodnotenie na IMDB: 5.5
Hrajú: Selena Gomez, James Franco, Heather Morris,   Ashley Benson, Vanessa Anne Hudgens,Rachel Korine, Ashley Lendzion, Justin Wheelon, Lauren Vera

Štyri sexy stredoškoláčky sa rozhodnú vylúpiť fast food, aby maly peniaze na krátku jarnú dovolenku. Ale to je len začiatok… Pri oslavách v motelovej izbe sa zábava zvrhne a prekročí zákonnú hranicu. Baby sú zatknuté a postavia sa pred súd… len v bikinách sa ocitnú v súdnej sieni, kde za nich prekvapivo zaplatí kauciu nechválne známi miestny gangster Alien (James Franco). Alien vezme baby pod svoje krídla a začína ta najdivokejšia jarná jazda, akú kedy zažili. Na oko drsný Alien má aj citlivú stránku, a tak si ho mladé školáčky zamilujú a vydávajú sa spoločne na prázdniny, o ktorých sa žiadnej z nich ani nesnívalo.

Na tento film som sa naozaj veľmi tešila. Predsa len hviezdne obsadenie s Jamesom Francom na čele, to človeka láka. Mala to byť niečo iné a podľa traileru to vyzeralo perfektne.  No v kine to nakoniec bolo o niečom inom. Mne sa film páčil, ale veľa ľudí odchádzalo z kina sklamaných. Bolo tam strašne veľa sexu, oplzlostí čo možno mladší divák nemusel brať celkom dobre. Naozaj kino bolo plné detí, ktoré tam ani nemali pustiť, predsa len film mali premietať 15+. A preto deti možno prišli o svoje predstavy o svojich idoloch. James to zahral perfektne, rovnako ako aj Selena, pre ktorú to bolo niečo nové a určite pre ostatné herečky. Osobne si myslím, že Harmony Korine v tomto filme spravil zo svojej ženy šľapku.  Mne sa ta napriek tomu páčilo, lebo ono to tak možno na prvý pohľad nevyzerá, nad tým filmom sa dá zamyslieť a rozmyslieť si čo nám ponúka život.  Ak si chcete tento film pozrieť, skúste si najprv premyslieť, či vás bude baviť film plný párty, alkoholu, sexu a drog. Ja dávam tomuto filmu 8/10. 



5 komentárov:

  1. Síce mám Selenu, Ashley a Vanessu rada, tento film ma podľa traileru vôbec neupútal. Nejak taktiež nechápem tej pointe. Ale tie zaujímavosti boli super. Aj mne by museli ukazovať ako držať cigaretu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Selena Gomez, James Franco, Ashley Benson, Vanessa Hudgens - toto sú dôvody, prečo si film určite pozriem! Ale musím priznať, že trailer ma moc nezaujal, takže možno na tom budem rovnako ako ty. Uvidím 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa to páčilo viac ako Natalie a to sme sedeli v jednom kine v rovnakom čase. Ja by som dala asi tak 3,5 z 5. Záver sa mi páčil a musím zunať, že Harmony Korine je skvelý režisér a zo svojej ženy si vo filme spravil tak trochu šľapku (sorry Cotty).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To, že scenár filmu bol napísaný za 10 dní ma prekvapilo, myslela som si, že bol narýchlo "zbúchaný" za 2 hodiny.. Pointa žiadna, veľké zmätky v celom filme a vôbec sa mi to nepáčilo.. Moje hodnotenie by bolo -5/5

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Po pozretí traileru som si povedala že hm...nič moc ale tak hviezdne obsadenie tak treba si to pozrieť! Videla som a stačilo mi....film o ničom, spracovanie nič moc :P také úplne mimo mi to prišlo :P

    OdpovedaťOdstrániť