pondelok, 4. marca 2013

Mesačná chvastačka - Január & Február


Toto meme usporadúva Judit.

Rozhodla som sa pripraviť moju prvú Mesačnú chvastačku, aj keď teraz to bude dvojmesačná lebo chcem aby aby tam bol celý tento rok. Za tieto mesiace ich bolo aj celkom na moje pomery,lebo až tak veľa peňazí na knihy nevyhadzujem.


1. Knihy, ktoré som si kúpila


Za tieto dva mesiace som si kúpila 4 knižky. Dve z nich boli vložené časopisoch, ktoré som kúpila vlastne kvôli tomu, že tam tie knihy boli. Na Za facku tu bola aj recenzia a mala naozaj dosť zobrazení, za čo som naozaj rada. Rezistenciou som si spravila radosť za vysvedčenie a Dcére dymu a kosti som neodola vo výpredaji na Martinus.sk a akurát včera som ju dočítala, tak tento týždeň bude recenzia.

2. Knihy, ktoré som vyhrala

---
Pochybujem, že tu niekedy niečo bude, lebo som nikdy nič nevyhrala

3. Knihy, ktoré som dostala


Keďže som v januári mala meniny tak som dostala Divergenciu a Upírsku akadémie. A za vysvedčenie som dostala Vezmi ma na Mesiac.

4. Knihy, ktoré som dostala na zrecenzovanie


V januári som dostala od vydavateľstva Fortuna Libri záverečnú časť Paranormálov: Raz a navždy. A vo februári som dostala od vydavateľstva Fragment knihy Zrodení pre smrť a Stefanove denníky 5. Za všetky tieto knihy touto cestou ďakujem. 

To je všetko, ak ste si zaobstarali niečo zaujímavé aj vy určite mi napíšte, som veľmi zvedavá :-). A možno ma aj inšpirujete. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára