sobota, 30. marca 2013

I'm obsessed with... #1


Toto meme usporiada Emily L.  Podstatou tohto článku je zverejniť niečo na čom ste závislí!

UPÍRI

Celé moje okolie vie, že milujem upírov a tiež im tým leziem na nervy a preto som sa rozhodla, že vám predstavím prečo milujem upírov. Moja závislosť začala krátko potom ako vyšiel Súmrak a mne knihu požičala kamarátka Tereza. Samozrejme závislosť bola na svete, a len čo vyšiel film upírov som milovala čoraz viac. Zhltla som celú Twilight ságu. Dva krát. Potom prišli Upírske denníky, knihy som čítala zatiaľ po osmičku a bez seriálu som nervózna. 


Ďalej som čítala Pravú krv, Bree Tannerovú, Ríšu temnoty, kúsok z Anity Blakeovej, Upírsku akadémiu (chcem dvojku) a ešte Nočné slasti a z tej série ma láka ešte jedna kniha....



Moja obľúbená upírska kniha je hmm... neviem momentálne asi Upírska akadémia :-) DIMITRI! Prečo? Lebo je to najlepšie upírska séria :-). A ďalej milujem Damona z Upírskych denníkov.
Chcela by som si prečítať Draculu, ale ešte som sa k nemu nedostala. A tiež knihy Nech vojde ten pravý (Natalie na ňu písala recenziu). Ale taký Van Helsing bol dobrý film, na Underworld sa chystám, lebo my všetky 4 filmy dal spolužiak a tiež si chcem pozrieť Interview s upírom.

Moji kamaráti sa z mojej upírskej závislosti dosť smejú. No a tak ešte na základne som od dvoch kamarátok dostala upírske tesáky a keď sme si na záver ročníka robili šerpy, kde sme si písali odkazy dostala som jeden veľmi zaujímavý odkaz. :-) Stačí keď sa pozriete na obrázok :-).

Tak to je asi všetko k mojej upírskej závislosti a hádam, zase niečo vypotím :-).

A ešte nakoniec moja zbierka upírskych kníh (keď našetrím chcem si kúpiť Pravú krv, lebo ju majú v akcii za 3 €).






1 komentár: