štvrtok 14. februára 2013

RECENZIA: L. J. Smith - Stefanove denníky 5: Úkryt

Autor: ghost author (L. J. Smith)
Originálny názov: Stefan's diaries: Volume 5: Asylum
Vydavateľstvo: Fragment
Počet strán: 215
Rok vydania: 2013
Séria: Stefanove denníky
Hodnotenie: 4/5

Anotácia: V Londýne sa šíria správy o surových vraždách mladých dievčat. Podozrenie polície padá na Damona, pretože jeho udanie je súčasťou pomsty starého upíra Samuela, skutočného vraha. Ide o trest za smrť upírky Katherine, dávnej lásky oboch bratov Salvatoreovcov. Damon a Stefan stoja pred silou a krutosťou, akú dosiaľ nepoznali. Žiaden úkryt už pre nich nie je bezpečný…

Stefan, Damon a Cora sa vracajú späť do Londýne aby sa navždy zbavili upíra Samuela, ktorý premenil Corinu sestru Violet na upírku a vraždí po Londýne. Z vrážd obvinil Damona, ktorý má vraždiť mladé ženy pod prezývkou Jack Rozparovač. Spoločne sa ukrývajú v kanáloch. Neúspešne napadnú Samuela a zistia, že železník naňho neplatí. Vyhľadajú obchodníka Jamesa, ktorý im poradí vyhľadať čarodejníka Ephraina. Ten im dá jedovaté hlohové tŕne za trochu Stefanovej krvi. Pripravujú sa na boj, no Samuel spoločne s Violet a Henrym im vzdorujú. Samuel zraní Damona, no Stefan zabije jeho brata Henryho. Samuel utečie aj s Damonom a Stefan vie čo má urobiť. Musí zachrániť brata.

Piata časť Stefanových denníkov sa mi veľmi páčila. Čítanie som si užila a knihu som prečítala veľmi rýchlo, dočítala som ju v škole a potom sa nudila počas zvyšku dňa. :-) Teším sa na šiesty, záverečný diel a som zvedavá ako táto séria skončí. Je to také jednoduchšie čítanie, kniha sa veľmi ľahko číta, veď trojku a štvorku som prečítala za jedno popoludnie.Stefanove denníky sa mi páčia hlavne preto, lebo ma zaujíma čo sa dialo medzi Damonom a Stefanom dovtedy, kým nestretli Elenu. Knižku všetkým odporúčam, je super
 :-)!

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu Fragment!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára