sobota 23. februára 2013

RECENZIA: Anthony Horowith - Point Blanc


Autor: Anthony Horowitz
Originálny názov: Point Blanc
Vydavateľstvo: Mladé letá
Počet strán: 247
Rok vydania: 2006
Séria: Alex Rider
Hodnotenie: 3/5

Anotácia: Supertajný tínedžerský agent Alex Rider prichádza do exkluzívnej akadémie Point Blanc, v ktorej sa usilujú prevychovať vzdorovitých synov boháčov. Má zistiť, prečo ich otcovia začali náhle umierať. Stane sa žiakom školy a v tej chvíli sa rozpúta napínavý príbeh – Alex stojí sám proti mocným a jeho jedinou zbraňou je odvaha a dômyselné technické "hračky". Podarí sa mu varovať svet pred nebezpečenstvom skôr, ako bude neskoro? 

Alex Rider sa po úspešnej misii vracia do školy. V jeho škole pôsobí drogový díler a Alex sa rozhodne s dílerom zatočiť. Dílerovi dá príučku no spraví obrovskú škodu a odvedú ho na políciu a odtiaľ k tajnej službe MI6. Tá ho vysiela na ďalšiu tajnú misiu do súkromnej akadémie Point Blanc pre problémové deti boháčov. Alex na akadémiu nastúpi ako syn anglického boháča. Prešteruje dôkazy a zisťuje, že Doktor Grief, riaditeľ akadémia, naklonoval svoje mladšie ja a pomocou plastickej chirurgie mení tváre na svojich zverencov a posiela ich k rodine. Alex sa ho pokúša zastaviť čo sa mi nakoniec úspešne podarí. 

Druhá časť série špióna Alexa Ridera sa mi páčila menej ako Stormbreaker. Čakala som viac. Bola slabšia aj keď bola dobrá a mala super nápad. Ešte neviem či si prečítam ďalšiu časť, naozaj neviem. PO tejto často si to musím premyslieť. Určite bol koniec zaujímavý čo ma láka na ďalšiu časť. Knižku odporúčam hlavne mladším čitateľom, ja sama som hu prečítala veľmi rýchlo asi za nejakú dve a pol hodinu. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára