sobota, 24. novembra 2012

FILMY: Twilight saga - Breaking dawn part 2

Réžia: Bill Condon
Scenár: Melissa Rosenberg
Rok: 2012
Na námet knihy: Úsvit od Stephanie Meyer
Hodnotenie na IMDB: 5.6
Hrajú: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Ashley Greene, Kellan Lutz, Nikki Reed, Jackson Rathbone


Záverečná časť svetoznámej upírskej ságy nás naposledy zavedie do sveta, kde upíri a vlkodlaci bojujú nielen o svoju lásku, ale aj o vlastné životy. Novorodená upírka Bella a jej manžel Edward môžu byť konečne navždy spolu a šťastní, ale príchod ich pozoruhodnej dcéry Renesmee uvedie do pohybu nebezpečný reťazec udalostí, ktorá pre nich môžu skončiť katastrofou. Rodina Cullenovcov sa ale rozhodne bojovať a kontaktuje priateľov z celého sveta, aby spojili svoje sily a postavili sa vládnúcemu rodu Volturiovcov. Veľkolepá bitky, kde víťazstvo môže všetko zmeniť, práve začína. Napínavé a romantické pokračovanie filmu Úsvik vám pripomenie prečo sa Twilight sága stala fenoménom a ukradla srdce dievčatám a ženám po celom svete.

Na záverečný diel Twiligt ságy som sa neskutočne tešila. Nahnevali ma keď sa poslednú knihu rozhodli rozdeliť, lebo predsa len čakať ďalší rok sa mi naozaj nechcelo. Ale nakoniec som bola veľmi spokojná, lebo túto knihu spracovali perfektne. Milujem scény, kde sa Bella premieňa na upíra a otvorí oči. To bolo super a presne tam začína tento film. Rennesmee bola perfektná a mala úžasný vzťah s Jacobom. Takmer som nedýchala na konci, lebo už som myslela, že tvorcovia filmu sa rozhodli zmeniť koniec a štvrtinu obsadenia vyvraždiť a nakoniec som si tak vydýchla. Mám noazaj rada tieto filmy, aj keď si stále myslím, že upíri na Slnku horia. Ak ste záverečný diel ešte nevideli tak, si ho určite odporúčam pozrieť :-). Moje hodnotenie je 8/10.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára