sobota, 24. novembra 2012

FILMY: LOL (USA)


Réžia: Lisa Azuelos
Scenár: Lisa Azuelos
Rok: 2012
Hodnotenie na IMDB: 3.8
Hrajú: Miley Cyrus, Demi Moore, Douglas Booth, Ashley Greene, 

V svete, stále viacej prepojenom vďaka Facebooku, YouTube, Twitteru a iTunes, prežíva Lola (Miley Cyrus) a jej priatelia stredoškolské romániky, priateľstvá aj  prvé sklamania. Zároveň sa snaží vyhýbať svojím niekedy až príliš autoritatívnym a technologicky negramotným rodičom. Film LOL je autentickým príbehom, ktorý perfektne zachytáva súčasnú teenagerskú realitu zachytenú veľmi zábavnými a uprímnými situáciami zo života matky Anne (Demi Moore) a jej dcéry.

LOL je americký remake úžasného francúzskeho filmu LOL. Tie filmy sú takmer úplne totožné, ešte aj režisérku majú rovnakú. Milujem tento film, lebo je to úžasná teenage komédia, ktorá rieši problémy a život teenagerov. Tie filmy som videla miliónkrát. Páči sa mi francúzska verzia, lebo je taká klasickejšia a možno uveriteľnejšia. Ale zároveň sa mi páči aj americká, lebo proste ten film sa mi páči. Pekní chlapi, skvelá hudba, úžasné prostredie. Ak ste tento film ešte nevideli určite si ho pozrite a rovno obe verzie. Môj verdikt znie 8/10!






2 komentáre:

  1. Úplne super film a sympatické mužské obsadenie :D Ale veľmi sa mi páčil aj francúzsky pôvodný film LOL. Videla si?

    OdpovedaťOdstrániť